Ödeshög

På resa från Göteborg till Stockholm blev det ett stopp i Ödeshög där vi åt lunch på Rasta. De har glutenfria mackor och jag fick välja mellan tre olika bröd som alla kom från Lysings Konditori och bageri i Ödeshög. Blev glad och förvånad och mackan var god! Som tur var var Lysings öppet igår och jag ville gärna åka dit! Så det blev fika där och jag åt wienerbröd och köpte en havreboll att ta med :)

Helena

Kyckling och mozzarellamacka på Rasta
Lysings konditori och bageri i Ödeshög
Allt är inte glutenfritt men det finns mycket att välja på :)
Glutenfri hylla
Havrebollar. Den jag köpte hade tyvärr smält i bilen men var god ändå :p
Sigvardsbakelser
Många platser för att sitta och fika.
Den helt glutenfria avdelningen.
Wienerbrödet jag åt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Glutenfria bloggen

Alltid glutenfritt

RSS 2.0